Často kládené otázky - Chilis.sk

Chilis.sk

Často kládené otázky

Často kládené otázky

1. Objednávka

Čo v tom prípade, ak mi pri objednávaní zlyhá platba kartou?

Vytvorte si novú objednávku a pokúste sa zrealizovať platbu v rámci nej.

Ak mi zlyhá platba kartou, môžem za tovar zaplatiť prevodom na účet?

Nie, pre bezhotovostnú platbu slúži výlučne naša integrovaná platobné brány. Ak vám teda bezhotovostná platba zlyhá, vytvorte si novú objednávku.

Môžem si vyzdvihnúť tovar osobne?

Áno, tovar je možné si vyzdvihnúť osobne na našej adrese M. R. Štefánika 997, 929 01 Dunajská Streda, presnejšie TU.

Je možné vytvoriť objednávku telefonicky?

Áno, na telefónnom čísle +421 907 060 776 v pracovných dňoch v čase od 10:00 do 16:00.

2. Doprava

Za akú dobu dostanem objednaný tovar?

Všetky informácie o doprave a dodacích lehotách nájdete v sekcii Doprava a platba.

Prišiel mi nesprávny alebo poškodený tovar. Čo mám robiť?

Kontaktujte e-shop buď telefonicky na čísle +421 907 060 776 alebo emailom na szerdahelyichilis@gmail.com. Vašu reklamáciu sa budeme snažiť vyriešiť v čo najkratšom čase.

Ako môžete zrušiť svoju objednávku?

Objednávku môžete zrušiť  telefonicky na čísle +421 907 060 776 alebo emailom na szerdahelyichilis@gmail.com.

Kedy mi budú vrátené peniaze za stornovanú objednávku?

Pri objednávke vykonanej formou “platba kartou online” Vám peniaze budú vrátené do 5 pracovných dní.